Kurban Bayramınızı Yürekten Kutlar, Nice Bayramlar Dileriz.

Sıkça Sorulan Sorular

Ürünlerimiz Hakkında
Fotoğraftaki Ürünlerin Aynısı mı Gönderiliyor?

Sitemizde görmüş olduğunuz ürünler birebir müşterilerimize gönderdiğimiz ürünlerdir. Renklerin doğru şekilde görüntülenebilmesi için detaylı ve özenli fotoğraf çekimleri yapılmaktadır.

Ürünler Nerede Üretiliyor?

Ürünlerimiz Türk menşei olup fabrikamızda ve gerektiğinde atölyelerimizde üretilmektedir.

Satın Aldığım Abiyeyi Nasıl Muhafaza Edebilirim?

Satın aldığınız ürününüzü kullanım sonrası kuru temizleme yaptırarak siparişinizle beraber gönderilen elbise kılıfının içinde muhafaza edebiliirsiniz. Kumaş özelliği ve ürünlerde kullanılan aksesuarlardan dolayı evdeki makinanızda yıkamaya uygun değildir. Ürününüzü kozmetik ürünlerle direnkt temas ettirmeyiniz.

Kişiye Özel Tasarım Elbiseleriniz Mevcut mu?

Kişiye özel elbise tasarımlarımız henüz faaliyet vermemektedir. Siz değerli müşterilerimizin memnuniyeti için üzerinde çalışmalarımız devam etmektedir.

Kullandığınız Kumaşlar ve Aksesuarlarda Kimyasal Madde Kullanımı Var mı?

Gerek kumaş gerekse elbise aksesuarları üretimi esnasında belli kimyasal aşamalardan geçmektedir. Bu zaten firma olarak öngörebildiğimiz bir durumdur. Lakin ürünlerimizde kullandığımız kumaş ve aksesuarların insan tenine temasında herhangi bir zarar vermesini (tahriş, alerji vb.) önlemek için uygun testlerden geçirilen ve belli kalite standartlarındaki kumaş ve aksesuarları tercih etmekteyiz.

Elbiselerin Tasarımları Kime Ait?

Abiyelerimizin tasarımı; firmamızın tasarım departmanında bulunan, alanında uzman stilistler tarafından yapılmaktadır.

İstediğim Model Stoklarda Mevcut Değil ise Nasıl Bir Yol İzlenir?

Ürünlerimiz genel olarak hem beden açısından hem de stok anlamında yüksek adetli olarak üretilmektedir. Bu sebepten stoğu biten/tükenen bedenler ve ya modeller tekrar üretilmemektedir.

Satın Alınan Ürünler Teslimat Aşamasında Ne Şekilde Muhafaza Ediliyor?

Ürünlerimiz üretiminden satışına kadar depolarımızda askılarında ve paketli olarak bekletilmektedir. Aldığınız ürünün gönderimi yapılırken de yine aynı şekide Carmen logolu özel kutulara konularak kargo firmasına teslim edilir. Bundan sonraki süreçte gerek firmamız gerek çalıştığımız kargo şirketleri ürününüzün size en temiz ve sağlam bir şekilde ulaştırılmasını garanti etmektedir.

Siparişler Hakkında
Nasıl Sipariş Verebilirim?

carmen.com.tr de sizin tarzınıza uygun yüzlerce model arasından dilediğinizi seçerek, uygun beden ve sipariş adetini seçerek sepete ekeyebilirsiniz. Alışverişiniz tamamlandığında sepetinize giderek sırasıyla adres ve teslimat bilgilerinizi girdikten sonra ödeme ekranından güvenli bir şekilde ödemenizi gerçekleştirebilir ve siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

Yurtdışından Sipariş Verebilir Miyim?

Yurtdışındaki müşterilerimiz sitemizden yalnızca toptan olarak (aynı üründen minimum bir seri olmak şartıyla) sipariş verebilmektedir. Perakende olarak yurtdışına gönderimimiz maalesef şu an için bulunmamaktadır. Çok yakında yurtdışına perakende satışlarımız başlayacaktır.

Tek Seferde Birden Fazla Ürün Siparişi Verebilir Miyim?

carmen.com.tr de bulunan sepete ekle uygulaması ile site içerisinde dildiğiniz gibi gezebilir, beğendiğiniz ürünlerin bedenini sepetinize ekleyebilir ve tek seferde birden fazla ürün satın alabilirsiniz.

Ürünlerin Kumaş ve Kalitesinden Nasıl Emin Olabilirim?

Ürünlerimiz yerli üretim olup sektörün en kaliteli kumaş ve materyal tedarikçilerinden alınan malzemelerle üretilmektedir. Aynı zamanda kumaşların elbiselere dönüştüğü dikim aşamasında da işinde uzman ekiplerimiz her detayına kadar sizler için özenle çalışmaktadır. Ürünlerimiz satışa çıkmadan önce birçok kalite kontrol aşamasından geçerek, canlı mankenler ile giyilebilirliği, bedenlerin gerçekçiliği test edilmektedir. En son aşama olarak profesyonel bir çekim ve manken ekibiyle sizlerin beğenisine sunmak için fotoğrafları çekilmektedir.

Bedenimi Nasıl Seçmeliyim?

carmen.com.tr de bulunan beden hesaplama sistemine girdiğinizde evde mezura ile kolayca ölçüm yapabileceğiniz bir yardımcı sayfa bulunmaktadır. Bu sayfa size vücudunuzun belli kısımlarını nasıl ölçmeniz gerektiğini ve ölçüm yaparken nelere dikkat etmeniz gerektiğini anlatmaktadır. Bu şekilde bel-göğüs-kalça vb.ölçümlerin sonucunda çıkan rakamları sisteme girdiğinizde size en uygun beden aralığını verecektir. Buna ek olarak bloğumuzda ve beden hesaplama sayfasında bulunan beden hesaplama videosunu da izleyebilirsiniz.

Aradığım Abiyeyi Nasıl Bulabilirim?

Sitemizde sol üst köşede bulunan büyüteç simgesine tıkladığınızda istediğiniz herhangi bir özelliğe dair kelimeyi aratabilir ve çıkan sonuçlardan dilediğiniz modeli bulabilirsiniz. Örneğin, "Simli" "Balık" "Ekru" gibi kelimelerle aradığınız ürünü bulabilirsiniz.

Siparişlerim Kaç Günde Teslim Edilir?

Siparişiniz bizim tarafımızdan 2 iş günü içinde hazırlanıp kargoya teslim edilir. Geriye kalan süreç kargo sirketi ve alıcının bulunduğu konum ile alakalı değişiklik gösterebilir.

Siparişlerimde Değişiklik Yapabilir Miyim?

Siparişleriniz kargoya teslim edilmediği sürece sitemizde ki canlı destek ve müşteri hizmetleri kısmından bizlere ulaşarak gerekli değişikliği yapabilirsiniz.

Siparişimin Faturasını Ne Şekilde Temin Edebilirim?

Siparişinizin faturası/irsaliyesi size gelen kargo paketinin içinde teslim edilmektedir.

Sipariş Temininde Alıcı Bulunmazsa Nasıl Bir Yol İzlenir?

Bu süreç genel olarak kargo firmamızla ilgili bir konudur ama süreç hakkında bilgimiz şu yöndedir; kargo firması sizi adresinizde bulamaz ise verilen iletişim numarasını arayarak durumu bildirir ürün tekrar dağıtıma çıkarılır ve ya ürününüzü kargo firmasının size gönderim yapan şubesine teslim edilerek oradan teslim almanız sağlanır.

Ödeme Hakkında
Siparişimin Ödemesini Nasıl Yapabilirim?

Sepetinizde bulunan alışverişi tamamla butonununa tıklayıp, sitenin sizi yönlendirdiği ödeme ekranında ödemenizi yapabilirsiniz.

Ödeme Yöntemleri Nelerdir?

Kredi kartı, debit (banka) kartı, banka havalesi/eft ve kapıda ödeme seçenekleri ile ödemenizi yapabilirsiniz.

Hangi Banka Kartları ile Ödeme Yapabilirim?

Bütün banka kartlarıyla carmen.com.tr de dilediğiniz gibi alışveriş yapabilirsiniz.

Kredi Kartı ya da Havale İşlemlerinde Ödeme Sisteminiz Güvenli Mi?

Kredi kartı ya da havale işlemleri sırasında sistemimiz hiçbir şekilde kart bilgilerinizi kaydetmemektedir. Ödeme işleminiz sırasında kart bilgileriniz doğru girildiğinde yönlendirildiğiniz 3D güvenlik sistemi olarak da bilinen kullanıcının bilgilerini tek bir kanaldan sağlayabilen sistemdir. Yani sadece sizin bildiğiniz cvc kart doğrulama kodu veyahut telefonunuza gönderilen onay kodu ile ödemeleriniz güvenle gerçekleştirilir.

Taksit Seçenekleri Var Mı?

Müşterisi olduğunuz bankanın belirlemiş olduğu taksit seçenekleri ödeme ekranında size gösterilecektir.

Kapıda Ödeme Seçeneğiniz Mevcut Mu?

Satın aldığınız ürünü kapıda ödeme yöntemi ile ödeyebilirsiniz.

E-Fatura Nedir?

E-fatura kağıda basılmayan, sunucularımız tarafından alıcı ve satıcıya mail yoluyla iletilen fatura sistemidir. Aynı zamanda fazla kağıt israfını da ortadan kaldıran çevreye verilen zararı en aza indirgemek için dünyanın birçok yerinde kullanılan bir yöntemdir.

E-Faturamı Nasıl Teslim Alabilirim?

E-faturanız bize verdiğiniz bilgiler doğrultusunda mail adresinize gönderilir.

E-Fatura Hangi Durumlarda Kullanılır?

E-fatura, kağıda basılmış diğer faturalarınız gibidir. İade-değişim-iptal durumlarında kullanacağınız gerekli olan esar belgedir.

E-Fatura ile İade Yapabilir Miyim?

E-fatura ile değişim ve iade yapabilirsiniz.

Teslimat Hakkında
Siparişim Hangi Saat Aralığında Teslim Edilir?

Siparişiniz kargo firmasının belirlediği malişma saatleri arasında teslim edilmektedir.

Kargo Ücretli Mi? Ne Kadar?

Alışverişlerinizde, değişim ve iadelerde kargo ücretsizdir.

Hangi Kargo Firmasıyla Çalışıyorsunuz?

Aras Kargo ile çalışmaktayız.

Teslimat Süresi Kaç Gündür?

Ürününüz kargo firmasının belirlediği gün aralığında teslim edilmektedir. Bulunduğunuz şehre bağlı olarak 1 ila 3 iş günü sürmektedir.

Siparişimin Takibi Mümkün Mü?

Firma olarak ürününüzü kargoya teslim ettiğimizde size bildirme sms'i/maili göndermekteyiz. Aynı zamanda takip numaranızı da size ileterek, geri kalan süreçte de kargo firması ile görüşerek kargonuzun takibini yapabilmenize imkan sağlıyoruz.

Cumartesi/Pazar Teslimat Yapıyor Musunuz?

Kargo firmaları hafta içi iş günleri içerisinde teslimat yapmaktadırlar. Cumartesi 13:00'a kadar çalışmaktadırlar ve çoğunlukla dağıtıma çıkmamaktadırlar.

Yurtdışına Kargo Gönderi İmkanı Var Mı?

Toptan alımlarda yurtdışına kargo gönderimi yapmaktayız.

Sipariş Tesliminde Bilgilendirme Yapıyor Musunuz?

Ürününüz bizim tarafımızdan kargo firmasına teslim edildiğinde size sms/mail yoluyla bilgilendirme yapılıp, takip numaranız tarafınıza iletilmektedir. Üye girişi yaparak siparişlerim sekmesinden takibini gerçekleştirebilirsiniz.

İptal/İade Hakkında
İade Süresi Ne Kadar?

İadelerinizi ürünü teslim aldıktan sonra en geç 7 iş günü içinde yapabilirsiniz.

Hangi Durumlarda İade Hakkımı Kullanamam?

Satın aldığınız ürünün faturası/irsaliyesi olmadığı durumlarda, ürün sizin tarafınızdan hasar almışsa, ürünün emniyet şeridi çıkarılmışsa ve belirtilen değişim/iade süreleri içerisinde işleminizi gerçekleştirmediğiniz durumlarda iade hakkınızı kullanamamaktasınız.

İade Koşulları Nelerdir

Paketinizde bulunan faturanız/irsaliyeniz ile iadenizi gerçekleştirebilirsiniz. Size gönderilen elbisenin ve paketinin herhangi bir hasar almamış olması gerekmektedir. Elbisenin üzerinde bulunan koruma/emniyet şeridinin çıkarılmamış ve ürünün kullanmamış olmanız gerekmektedir. Üretim ve ya kalite kontrol kaynaklı hatalardan firmamız sorumludur.

Ürün iade formunu eksiksiz doldurmanız gerekmektedir.

Ürün iade formu

Siparişi İptal Edebilir Miyim?

Siparişiniz sistemimize düştüğü andan itibaren kargoya teslim edilene kadar olan süreçte iptal hakkınız bulunmaktadır. Sitemizde bulunan canlı destek bölümünden veya müşteri hizmetlerimizi arayarak iptalinizi gerçekleştirebilirsiniz.

İptal Koşulları Nelerdir?

Siparişinizin kargoya verilmemiş olması gerekmektedir. Zira kargoya teslim edildikten sonra ürün sistemimizden çıkmaktadır ve geri kalan süreçte iptal değil iade hakkınız doğmaktadır.

Para İadesi Nasıl/Ne Zaman Gerçekleşir?

İade/iptal talebinde bulunmuş olduğunuz kredi kartı işlemleri bankalar birliğinin almış olduğu kararlar ve yasal prosedür gereği 2 ila 7 iş günü içerisinde kart hamilinin kredi kartına iade edilmektedir. Bu süreç bankaların tüm üye işyerleri ve bireysel müşterilerine uygulamakta olduğu standart süreç olup; iade işlemleri aynı gün içerisinde kredi kartına yansıtılmamaktadır. Tarafımızdan iadesi/iptali gerçekleştirilen siparişinizin iade sürecinin geri kalan kısmı ise banka tarafından devam etmekte ve sonuçlandırılmaktadır. İşleyiş hakkında tüm detayları ile birlikte bankaların müşteri hizmetleri servisinden öğrenebilirsiniz. Kapıda ödeme ve havale/eft ile yapılan ödemelerde iade/iptalin onayından sonra bizlerle paylaşmış olduğunuz Iban numarası ile şahsi hesabınıza yatırılmaktadır ve yine yine banka prosedürleri gereği 2 ila 7 iş günü arası sürebilir.

Sipariş Ettiğim Ürün Hatalı Çıktı Ne Yapmalıyım?

Sorunun çözümü için müşteri hizmetleri numaralarından çalışma saatleri içerisinde bizlere ulaşabilir ya da canlı destek bölümünden bizlere yazabilirsiniz.

Size Ne Şekilde Ulaşabilirim?

Sitemizde bulunan müşteri hizmetleri numaralarından çalışma saatleri içerisinde bize ulaşabilir ya da canlı destek bölümünden bize yazabilirsiniz.

Ürünümün Teslimat Aşamasında Hasar Aldığını Gördüm Ne Yapmalıyım?

Ürünü teslim aldığınız anda fark edilen hasarlarda kargoyu teslim eden kuryeden tutanak tutmasını talep etmelisiniz. Teslimattan sonra fark edilen hasarlarda sitemizde bulunan müşteri hizmetlerimizi arayıp durumu bildirebilirsiniz. Kargo firması ile yapılan gerekli görüşmelerden sonra size konu ile ilgili çözümler için ekiplerimiz dönüş yapacaktır.

Fatura/İrasliye Kayboldu Nasıl İşlem Yapabilirim?

Faturası olmayan ürünlerde iade ve değişim işlemi yapılamamaktadır.

Kampanya ve İndirimler Hakkında
Herhangi Bir Kampanya/İndirim Var Mı?

Sitemizdeki fırsat katagorisine sürekli olarak indirim ve fırsatlar eklenmektedir. Bunun dışında güncel olan indirim ve kampanyalardan haberdar olmak için haber bültenine üye olabilirsiniz.

Birden Fazla İndirim ya da Kampanya Birleştirilebiliyor Mu?

Sitemizde bulunan farklı indirim ve fırsatlar birleştirilememektedir.

İptal ve İadede İndirim/Kampanya Katılım Hakkım Tekrar Geçerli Olur Mu?

İade ve iptal etmeniz durumunda hesabınıza indirim kuponunuz tekrardan yüklenir ve haklarınız devam etmektedir.

Toplu Siparişlerde İndirim Uyguluyor Musunuz?

Toplu alışverişlerde herhangi bir indirimimiz bulunmamaktadır.

Üyelik Hakkında
carmen.com.tr'ye Nasıl Üye Olabilirim?

carmen.com.tr de bulunan kayıt ol kısmından sitemize üye olabilirsiniz.

Üyelik Ücretli Mi?

Üyeliklerimiz ücrete tabi değildir. Aksine haber bültenine abone üye olan müşterilerimize %10 indirim kuponu hediye edilmektedir.

Üye Olmak Bana İndirim Kazandırır Mı?

Üye olduğunuzda değil, haber bültenine abone olduğunuzda %10 indirim kuponu hediye edilmektedir.

Sipariş Vermek İçin Üye Olmak Gerekiyor Mu?

Üye olmadan da misafir olarak sipariş oluşturabilirsiniz. Eğer sitemize üye olarak sipariş verirseniz sistemimiz üzerinden siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz.

Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum Ne Yapmalıyım?

Oturum açma ekranındaki şifremi unuttum butonuna tıklayarak şifre sıfırlama maili alabilirsiniz ve ya müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz.

Siparişlerimi Hesabımdan Takip Edebilir Miyim?

carmen.com.tr ye üye olduğunuz taktirde sistemimizden verdiğiniz siparişin durumunu kontrol edebilirsiniz.

Sepetime Eklediğim Ürünü/Bedeni Bir Başkası Sipariş Verebilir Mi? Ürün Sepetimden Çıkar Mı?

Sepetinize eklediğiniz ürünler rezerve edilmemektedir. Stoklarda bir adet bulunan bedenler var ise bu durumda sepetini onaylayıp siparişini tamamlayan ilk müşterimiz ürünü satın almış olur.

İndirim ve Kampanyalardan Haberdar Olmak İstiyorum, Ne Yapmalıyım?

Haber bültenimize abone olarak bütün kampanya ve indirimlerden haberdar olabilirsiniz. Ayrıca sosyal medya hesaplarımızı takip ederek de indirim ve kampanyalardan haberdar olabilirsiniz.

Üyeliğimi İptal Edebilir Miyim?

carmen.com.tr deki üyeliğinizi istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz. Müşteri hizmetlerini arayarak talebinizi bildirebilirsiniz.

E-mail ya da SMS Almak İstemiyorum, Ne Yapmalıyım?

Mail adresinizi yazıp haber bülteni aboneliğinden çıkabilirsiniz.

Mobil Uygulamanız Var Mı?

Mobil uygulamamız henüz mevcut değil. Ekiplerimiz size daha iyi bir müşteri deneyimi sunabilmek için üzerinde çalışmaktadır.

Ürünleri Görebileceğim Bir Mağazanız Var Mı? Nerede?

Satışlarımız carmen.com.tr üzerinden gerçekleşmektedir. Ürünleri görebileceğiniz fiziksel bir mağazamız bulunmamaktadır.