Ürünlerimiz Hakkında

Fotoğraftaki Ürünlerin Aynısı mı Gönderiliyor?

•    Sitemizde görmüş olduğunuz ürünler birebir müşterilerimize gönderdiğimiz ürünlerdir. Renklerin doğru bir
şekilde görüntülenebilmesi için ürünlerimizle detaylı ve özel fotoğraf çekimleri yapılmaktadır.

Ürünler Nerede Üretiliyor?

•    Ürünlerimiz Türk menşei olup fabrikalarımız da ve gerektiğinde atölyelerimizde üretilmektedir.

Satıl Aldığım Abiyeyi Nasıl Muhafaza Edebilirim?

•    Satın aldığınız ürününüzü kullanım sonrası kuru temizleme yaptırarak siparişinizle beraber gönderilen
elbise kılıfının içinde muhafaza edebilirsiniz. Kumaş özelliği ve ürünlerde kullanılan aksesuarlardan dolayı
evdeki makinanızda yıkamaya uygun değildir.
    

 Kişiye Özel Tasarım Elbiseleriniz Mevcut mu?

•    Kişiye özel elbise tasarımlarımız henüz faaliyet vermemektedir. Siz müşterilerimizin memnuniyeti için
üzerinde çalışmalarımız devam etmektedir.


Kullandığınız Kumaşlar ve Aksesuarlarda Kimyasal Madde Kullanımı Var Mı?

•    Gerek kumaş gerekse elbise aksesuarları üretimi esnasında belli kimyasal aşamalardan geçmektedir. Bu zaten
firma olarak öngörebildiğimiz bir durumdur. Lakin ürünlerimizde kullandığımız kumaş ve aksesuarların insan tenine
temasında herhangi bir zarar vermesini (tahriş, alerji vb.) önlemek için uygun testlerden geçirilen ve belli
kalite standartlarındaki  kumaş ve aksesuarları tercih etmekteyiz.

Elbiselerin Tasarımları Kime Ait?

•    Abiyelerimizin tasarımı; firmamızın tasarım departmanında bulunan, alanında uzman stilistler tarafından
yapılmaktadır.


İstediğim Model Stoklarda Mevcut Değil ise Nasıl Bir Yol İzlenir?

•    Ürünlerimiz genel olarak hem beden açısından hem de stok anlamında yüksek adetli olarak üretilmektedir. Bu
sebepten stoğu biten/tükenen bedenler veya modeller tekrar üretilmemektedir.


Satın Alınan Ürünler Teslimat Aşamasında Ne Şekilde Muhafaza Ediliyor?

•    Ürünlerimiz üretiminden satışına kadar depolarımızda askılarında ve paketli olarak bekletilmektedir.
Aldığınız ürünün gönderimi yapılırken de yine aynı şekilde Carmen logolu özel kutulara konularak kargo firmasına
teslim edilir. Bundan sonraki süreçte gerek firmamız gerek çalıştığımız kargo şirketleri ürününüzün size temiz ve
sağlam bir şekilde ulaştırılmasını garanti etmektedir.


Siparişler Hakkında

Nasıl Sipariş Verebilirim?

•    carmen.com.tr de sizin tarzınıza uygun yüzlerce model arasından dilediğinizi seçerek, uygun beden ve
sipariş adetini girip ürününüzü sepete ekleyebilirsiniz. Alışverişiniz tamamlandığında sepetinize giderek
sırasıyla adres ve teslimat bilgilerinizi girdikten sonra ödeme ekranından güvenli bir şekilde ödemenizi
gerçekleştirebilir ve siparişinizi tamamlayabilirsiniz.


Yurtdışından Sipariş Verebilir Miyim?

•    Yurtdışındaki müşterilerimiz sitemizden yalnızca toptan olarak (aynı üründen minimum bir seri olmak
şartıyla) sipariş verebilmektedir. Perakende olarak yurtdışına gönderimimiz maalesef şu an için yoktur. Çok
yakında yurtdışına perakende satışlarımız başlayacaktır.


Tek Seferde Birden Fazla Ürün Siparişi Verebilir Miyim?

•    carmen.com.tr de bulunan sepete ekle uygulaması ile site içerisinde dilediğiniz gibi gezebilir,
Beğendiğiniz ürünlerin bedenini sepetinize ekleyebilir ve tek seferde birden fazla ürün satın alabilirsiniz.


Ürünlerin Kumaş ve Kalitesinden Nasıl Emin Olabilirim?

•    Ürünlerimiz yerli üretim olup sektörün en kaliteli kumaş ve materyal tedarikçilerin den alınan
malzemelerle üretilmektedir. Aynı zamanda kumaşların elbiselere dönüştüğü dikim aşamalarında da işinde uzman
ekiplerimiz her detayına kadar sizler için özenle çalışmaktadır. Ürünlerimiz satışa çıkmadan önce birçok kalite
kontrol aşamasından geçerek, Canlı mankenler ile giyilebilirliği, Bedenlerin gerçekçiliği test edilmektedir. En
son aşama olarak profesyonel bir çekim ve manken ekibiyle sizlerin beğenisine sunmak  için fotoğrafları
çekilmektedir.


Bedenimi Nasıl Seçmeliyim?

•    carmen.com.tr de bulunan beden hesaplama sistemine girdiğinizde evde mezura ile kolayca ölçüm
yapabileceğiniz bir yardımcı sayfa bulunmaktadır. Bu sayfa size vücudunuzun belli kısımlarını nasıl ölçmeniz
gerektiğini ve ölçüm yaparken nelere dikkat etmeniz gerektiğini anlatmaktadır. Bu şekilde bel-göğüs-kalça vb.
ölçümlerin sonunda çıkan rakamları sisteme girdiğinizde size en uygun beden aralığını verecektir. Buna ek olarak
blogumuzda bulunan beden ölçüm videosunu da izleyebilirsiniz.


Aradığım Abiyeyi Nasıl Bulabilirim?

•    Sitemizde sol üst köşede bulunan büyüteç simgesine tıkladığınızda istediğiniz herhangi bir özelliğe dair
kelimeyi aratabilir ve çıkan sonuçlardan dilediğiniz modeli bulabilirsiniz. Örneğin, “Simli” “Balık” “Ekru” gibi
kelimelerle aradığınız ürünü bulabilirsiniz.


Siparişim Kaç Günde Teslim Edilir?

•    Siparişiniz bizim tarafımızdan 2 iş günü içinde hazırlanıp kargoya teslim edilir. Geriye kalan süreç kargo
şirketi ve alıcının bulunduğu konum ile alakalı değişkenlik gösterebilir.


Siparişimde Değişiklik Yapabilir Miyim?

•    Siparişiniz kargoya teslim edilmediği sürece sitemizde ki canlı destek ve müşteri hizmetleri kısmından
bize ulaşarak gerekli değişikliği yapabilirsiniz.


Siparişimin Faturasını Ne Şekillerde Temin Edebilirim?

•    Siparişinizin faturası/irsaliyesi size gelen kargo paketinin içinde teslim edilmektedir.


Sipariş Tesliminde Alıcı Bulunmazsa Nasıl Bir Yol İzlenir?

•    Bu süreç genel olarak kargo firmamızla ilgili bir konudur ama süreç hakkında bilgimiz şu yöndedir;  kargo
firması sizi adresinizde bulamaz ise verilen iletişim numarasını arayarak durumu bildirir ürün tekrar dağıtıma
çıkarılır ve ya ürününüz kargo firmasının size gönderim yapan şubesine teslim edilerek oradan almanız sağlanır.


Ödeme Hakkında

 

Siparişimin Ödemesini Nasıl Yapabilirim?

•    Sepetinizde bulunan alışverişi tamamla butonuna tıklayıp, sitenin sizi yönlendirdiği  ödeme ekranında
ödemenizi yapabilirsiniz


Ödeme Yöntemleri Nelerdir?

•    Kredi kartı, debit(banka)kartı, banka havalesi/eft ve kapıda ödeme seçenekleri ile ödemenizi
yapabilirsiniz.


Hangi Bankaların Kartları ile Ödeme Yapabilirim?

•    Bütün bankaların kartlarıyla carmen.com.tr de dilediğiniz gibi alışveriş yapabilirsiniz.


Kredi Kartı ya da Havale İşlemlerinde Ödeme Sisteminiz Güvenli Mi?

•    Kredi kartı yada havale işlemleri sırasında sistemimiz hiçbir şekilde kart bilgilerinizi kaydetmemektedir.
Ödeme işleminiz sırasında kart bilgileriniz doğru girildiğinde yönlendirildiğiniz ekran 3d güvenlik sistemi olarak
da bilinen kullanıcının bilgilerini tek bir kanaldan sağlayabilen sistemdir. Yani sadece sizin bildiğiniz cvc kart
doğrulama kodu veyahut telefonunuza gönderilen onay numarası ile ödemeleriniz güvenle gerçekleştirilir.


Taksit Seçenekleri Var Mı?

•    Müşterisi olduğunuz bankanın belirlemiş olduğu taksit seçenekleri ödeme ekranında size gösterilecektir.


Kapıda Ödeme Seçeneğiniz Mevcut Mu?

•    Satın aldığınız ürünü kapıda ödeme yöntemi ile ödeyebilirsiniz.


E-Fatura Nedir?

•    E-fatura kâğıda basılmayan, sunucularımız tarafından alıcı ve satıcıya mail yoluyla iletilen fatura
sistemidir. Aynı zamanda fazla kâğıt israfını da ortadan kaldırarak çevreye verilen zararı en aza indirgemek için
dünyanın birçok yerinde kullanılan bir yöntemdir.


E-Faturamı Nasıl Teslim Alabilirim? Mail Adresime Gönderimi Mümkün Mü?

•    E-faturanız bize verdiğiniz bilgiler doğrultusunda mail adresinize gönderilir.

 

E-Fatura Hangi Durumlarda Kullanılır?

•    E-fatura, kağıda basılmış diğer faturalarınız gibidir. iade-değişim-iptal durumlarında kullanacağınız
gerekli olan esas belgedir.


E-Fatura ile İade Yapabilir Miyim?

•    E-fatura ile iade kabul edilmektedir.


Teslimat Hakkında

 

Siparişim Hangi Saat Aralığında Teslim Edilir?

•    Siparişiniz kargo firmasının belirlediği çalışma saatleri arasında teslim edilmektedir.


Kargo Ücretli Mi? Ne Kadar?

•    Alışverişlerinizde, değişim ve iadelerde kargo ücretsizdir.

 

Hangi Kargo Firmasıyla Çalışıyorsunuz?

•    MNG Kargo ile çalışmaktayız.


Teslimat Süresi Kaç Gündür?

•    Ürününüz kargo firmasının belirlediği gün aralığında teslim edilmektedir. (genellikle 3 iş günü
sürmektedir.)


Siparişimin Takibi Mümkün Mü?

•    Firma olarak ürününüzü kargoya teslim ettiğimizde size bilgilendirme sms’i/maili gönderiyoruz. Aynı
zamanda takip numaranızı da size ileterek, Geri kalan süreçte de kargo firması ile görüşerek kargonuzun takibini
yapabilmenize imkân sağlıyoruz.


Cumartesi/Pazar Teslimat Yapıyor Musunuz?

•    Kargo firmaları hafta içi iş günleri içinde teslimat yapmaktadırlar. Cumartesi 13:00’a kadar
çalışmaktadırlar ve çoğunlukla dağıtıma çıkmamaktadırlar.


Yurt dışına Kargo Gönderi İmkanı Var Mı?

•    Toptan alımlarda yurtdışına kargo gönderimi yapmaktayız.


Sipariş Tesliminde Bilgilendirme Yapıyor Musunuz?

•    Ürününüz bizim tarafımızdan kargo firmasına teslim edildiğinde size sms/mail yoluyla bilgilendirme
yapılıp, takip numaranız tarafınıza iletilmektedir.

 


İptal/İade Hakkında

 

İade Süresi Ne Kadar?

•    İadelerinizi ürünü teslim aldıktan sonra en geç 7 iş günü içinde yapabilirsiniz.


İade Koşulları Nelerdir?

•    Paketinizde bulunan faturanız/irsaliyeniz ile iadenizi gerçekleştirebilirsiniz. Size gönderilen elbisenin
ve paketinin herhangi bir hasar almamış olması gerekmektedir. Elbisenin üzerinde bulunan koruma/emniyet şeridini
çıkarmamış ve ürünü kullanmamış olmanız gerekmektedir. Üretim veya kalite kontrol kaynaklı hatalardan firmamız
sorumludur.


Siparişi İptal Edebilir Miyim?

•    Siparişiniz sistemimize düştüğü andan itibaren kargoya teslim edilene kadar olan süreçte iptal hakkınız
vardır. Sitemizde bulunan canlı destek bölümünden veya müşteri hizmetlerimizi arayarak iptalinizi
gerçekleştirebilirsiniz.


İptal Koşulları Nelerdir?

•    Siparişinizin kargoya verilmemiş olması gerekmektedir. Zira kargoya teslim edildikten sonra ürün
sistemimizden çıkmaktadır ve geri kalan süreçte iptal değil iade hakkınız doğmaktadır.


Para İadesi Nasıl/Ne Zaman Gerçekleşir?

•    İade/iptal  talebinde bulunmuş olduğunuz kredi kartı işlemleri bankalar birliğinin almış olduğu kararlar
ve yasal prosedür gereği 2 ila 7 iş günü içerisinde kart hamilinin kredi kartına iade edilmektedir. Bu süreç
bankaların tüm üye işyerleri ve bireysel müşterilerine uygulamakta olduğu standart süreç olup; iade işlemleri aynı
gün içerisinde kredi kartına geri yansıtılmamaktadır. Tarafımızdan iadesi/iptali gerçekleştirilen siparişinizin
iade sürecinin geri kalan kısmı ise banka tarafından devam etmekte ve sonuçlandırılmaktadır. İşleyiş ve iade
süreci hakkında ayrıntılı bilgiyi tüm detayları ile birlikte bankaların müşteri hizmetleri servislerinden
öğrenebilirsiniz


Sipariş Ettiğim Ürün Hatalı Çıktı Ne Yapmalıyım?

•    Sorunun çözümü için müşteri hizmetlerimizle görüşme sağlayabilir, Bu doğrultuda ürünü faturasıyla birlikte
iade edebilirsiniz.


Size Ne Şekilde Ulaşabilirim?

•    Sitemizle bulunan müşteri hizmetleri numaralarından çalışma saatleri içerisinde bize ulaşabilir ya da
canlı destek bölümümüzden bize yazabilirsiniz.


Ürünümün Teslimat Aşamasında Hasar Aldığını Gördüm Ne Yapmalıyım?

•    Sorunun çözümü için müşteri hizmetlerimizi arayıp durumu bildirebilirsiniz. Kargo firması ile yapılan
gerekli görüşmelerden sonra size konu ile ilgili çözümler için ekiplerimiz dönüş yapacaktır.


Fatura/İrsaliye Kayboldu Nasıl İşlem Yapabilirim?

•    Faturası iade ve değişim yapılamamaktadır.


Hangi Durumlarda İade Hakkımı Kullanamam?

•    Satın aldığınız ürünün faturası/irsaliyesi olmadığı durumlarda, Ürün sizin tarafınızdan hasar almışsa,
ürünün emniyet şeridi çıkarılmışsa ve belirtilen değişim/iade süreleri içinde işleminizi gerçekleştirmediğinizde
iade hakkınızı kullanamamaktasınız.

 


Kampanya ve İndirimler Hakkında

 

Herhangi bir Kampanya/İndirim Var Mı?

•    Sitemizdeki fırsat kategorisine sürekli olarak indirim ve fırsatlar eklenmektedir. Bunun dışında güncel
olan indirim ve kampanyalardan haberdar olmak için haber bültenine üye olabilirsiniz. 


Birden Fazla İndirim ya da Kampanya Birleştirilebiliyor Mu?

•    Sitemizde bulunan farklı indirim ve fırsatlar birleştirilememektedir.


İptal ve İadede İndirim/Kampanya Katılım Hakkım Tekrar Geçerli Olur Mu?

•    İade ve iptal etmeniz durumunda hesabınıza indirim kuponunuz tekrardan yüklenmektedir.


Toplu Siparişlerde İndirim Uyguluyor Musunuz?

•    Toplu alışverişlerde herhangi bir indirimimiz  bulunmamaktadır.

 

Üyelik Hakkında

 

carmen.com.tr ‘ye Nasıl Üye Olabilirim?

•    carmen.com.tr de bulunan kayıt ol kısmından siteye üye olabilirsiniz.


Üyelik Ücretli Mi?

•    Üyeliklerimiz ücrete tabi değildir. Aksine haber bültenine üye olan müşterilerimize anında %10 indirim
kuponu hediye edilmektedir.


Üye Olmak Bana İndirim Kazandırır Mı?

•    Üye olduğunuzda değil,  haber bültenine abone olduğunuzda %10 indirim kuponu hediye edilmektedir.


Sipariş Vermek için Üye Olmak Gerekir Mi?

•    Üye olmadan da ziyaretçi olarak sipariş oluşturabilirsiniz. Eğer sitemize üye olup sipariş verirseniz
sistemimiz üzerinden siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz.


Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum Ne Yapabilirim?

•    Oturum açma ekranındaki şifremi unuttum butonuna tıklayarak şifre sıfırlama maili alabilirsiniz ve ya
müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz.


Siparişlerimi Hesabımdan Takip Edebilir Miyim?

•    carmen.com.tr ye üye olduğunuz takdirde sistemimizden verdiğiniz siparişin durumunu kontrol edebilirsiniz.


Sepetime Eklediğim Ürünü/Bedeni Bir Başkası Sipariş Verebilir Mi? Ürün Sepetimden Çıkar Mı?

•    Sepetinize eklediğiniz ürünler rezerve edilmemektedir. Stoklarda bir adet bulunan bedenler var ise bu
durumda sepetini onaylayıp siparişini tamamlayan ilk müşterimiz ürünü satın almış olur.


İndirim ve Kampanyalardan Haberdar Olmak İstiyorum Ne Yapmalıyım?

•    Haber bültenimize abone olarak bütün kampanya ve indirimlerden haberdar olabilirsiniz. Ayrıca sosyal medya
hesaplarımızı takip ederek de indirim ve kampanyalardan haberdar olabilirsiniz.


Üyeliğimi İptal Edebilir Miyim?

•    carmen.com.tr deki üyeliğinizi istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.

 

E-mail ya da SMS Almak İstemiyorum, Ne Yapmalıyım?

•    Mail adresinizi yazıp haber bülteni aboneliğinden çıkabilirsiniz.


Mobil Uygulamanız Var Mı?

•    Mobil uygulamamız henüz mevcut değildir. Ekiplerimiz size daha iyi bir müşteri deneyimi sunabilmek için
üzerinde çalışmaktadır.


Ürünleri  Görebileceğimiz Bir Mağazanız Var Mı? Nerede?

•    Satışlarımız carmen.com.tr üzerinden gerçekleşmektedir.


 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: EN